Bun, și de ce trebuie să excludem preoții homosexuali din Biserică?

Râdem, glumim, dar văd și oameni care se iau în serios, atei de conjuctură, care pretind ca preoții prinși iubindu-și aproapele cu barbă să fie ejaculați din rândul bisericii. Pe creștinii practicanți nu-i luăm în seamă, ei sunt fideli regulilor impuse, cum că nu e ok bărbat cu bărbat, popă cu popă. Ăilalți mă uimesc pe mine, ăia care detestă BOR, cred că religia e opiul popoarelor și tralalalal.

Deci, încă o dată, de ce trebuie dat ăla afară din biserică sau destituit din funcție din perspectivă atee/non religioasă? Că, din câte știu, popii sunt angajați la stat, într-o formă dată pe după corcoduș, dar tot angajați la stat. Chiar și de ar fi la privat, tot e o problemă. Popii iau un salariu, episcopul de Huși ia un salariu. Păi ai voie să dai pe cineva afară din job din cauza preferințelor sexuale? Nu e ca și cum ăștia făceau chestiile în public, s-au dat în gât între ei* și-au apărut casete cum că le place să facă sex cu alți bărbați.

Ok, ateilor, deci ăla trebuie dat afară că e homosexual? Ăsta e nivelul de toleranță? Păi nu e discriminare de-a dreptul, nu scrie în Constituția aia de care vorbi toată ziua că nu ai voie să discriminezi omul așa, pă criterii de orientare sexuală? Dar în drepturile omului?

Atunci pentru ce trebuie dat afară? Că spune că religia lui e împotriva homosexualității? Că le spune altora să nu fie homosexuali? Păi și eu spun altora să nu fumeze deși bag un pachet pe zi. Ar trebui să fiu dat afară de la serviciu? Motivele sunt diferite, în cazul meu pentru că știu că nu e bine și șansele de moarte înainte de a fi asasinat, așa cum merit, sunt mari, iar în cazul lui pentru că poate chiar crede că nu e ok să fii homosexual.

Și, serios, chiar are dreptate popa care zice că nu e ok să fii homosexual. Uită-te ce-a pățit el, urlă o țară întreagă să fie excomunicat, dat afară, dus la mânăstire de maici, orice numai să nu-l mai vedem în fața ochilor, poponarul dracului.


*- circulă o teorie cum că dezvăluirile din ultima vreme, ba cu preoți homo, ba cu preoți hoți e o campanie secretă a serviciilor (mereu serviciile!) pentru a-i convinge pe ăia să voteze nu la referendum. Vrăjeală, popii se toarnă între ei pentru funcții, la fel ca și civilii. Nu le-a pus nimeni ierburi în vinul de candela cu tămâie și au dat în homosexualism și furat.

Salut, cea de-a doua carte a mea, Bacalaureat, a apărut deja prin librării. O găsești online la Emag, Nemira, Cărturești sau Libris.

15 thoughts on “Bun, și de ce trebuie să excludem preoții homosexuali din Biserică?

  1. Luke

    Chiar nu stiu ce ateu ai vazut tu care sa sustina asta la modu serios, adica sa-i pese…arata-mi unu.
    Da, sa le amintesti ca nu se poate “si cu sula in dos si cu sufletul in rai nu se poate” (culmea ca se poate lua adliteram nu doar ca parabola) e total altceva.

    Reply
  2. lucian

    Eu sunt cea mai pro LGBT persoana pe care o cunosc. Ma rog, doar LGB findca la Transgenderi am alergie… 🙂
    Dar revenind.. tocmai fiindca la nivel inalt, BOR se manifestata atat de vehement impotriva homosexualitatii, tocmai fiindca nu-si vad de treaba ma ung pe suflet episoadele in care isi dau foc la valiza… Episcopul asta era o sperietoare, ii jupuia pe toti, merita ce a patit.

    Dar daca lucrezi ca atacant la Steaua dar esti prins ca dormi in tricou cu Dinamo, iar poza ajunge in spatiul public.. nu-i normal sa pleci fiindca daunezi imaginii? Eu zic ca da..

    Reply
  3. Radu

    E simplu, Eftimie – ce pupa episcopul de Husi nu se pupa niciodata cu dogma crestin-ortodoxa (ceilalti sunt mai laxisti). Pur si simplu nu poti sa predici apa si sa bei vin, mai ales intr-o asemenea pozitie ca cea a raspopitului.

    Reply
  4. Andu

    Problema clara consta in faptul ca a intretinut relatii sexuale cu un subaltern. Cealalta persoana este acum preot paroh pe teritoriul episcopiei Husiului. Asta nu este in regula, in niciun fel de sistem ierarhic.

    Reply
    1. eftimie Post author

      Ce, ești nebun, în România nu e ok să ai relații sexuale cu un subaltern. WHAT? E politică de stat.

      Reply
  5. Iulian Rinder

    Efule, să presupunem că prea-înalta- față- gay lucra într-un sistem similar cu cel bisericesc . De exemplu cel bancar.
    Dincolo de Constituția invocată de tine, personal consider că nu-și permitea popa șă pună mâna pe curul tinerilor angajați, să-și bage pula – la propriu – în ,,tineri de perspectivă fanatic-corporatistă”. Pentru că există fanatici peste tot. Ce spune clar tânărul abuzat este, la un moment dat, ,,nu mai pot”. Așa că, indiferent în ce tip de sistem lucrezi, acest lucru încalcă o mulțime de legi. De harțuire sexuală ai auzit, sunt convins. Iar aici vorbim de fapte maingrave. Mai mult, la locul de muncă hirotonisitul cu dublu avantaj – card și cutia milei – promova intim doar iubirea de fratele de sex comun șantajabil în disprețul firesc pentru el față de cei ce nu-l doreau și de …partea femeiască.
    De aceea consider că aici nu avem vreo treabă cu homosexualitate ci cu tupeul desfrânat și imoral al porcului în funcție. Putea fi bolșevic în anii 1950, putea fi revoluționar și investitor în anii 90 ai secolului trecut, putea fi justițiar în epoca Băsescu sau bancar-corporatist-bisericesc în ultimii ani. Mizeria este mizerie, iar rahatul pute indiferent spoiala ideologică pe careunii o oferă.
    Și apropo, știi că homosexualitatea este condamnată – din motive de procreare a poporului evreu – doar în Vechiul Testament? Lui Isus – ăla din versiunea upgradată – i se rupe, Nu-l interesează subiectul, El are trebă cu fariseii din Templu. Ceva nou?

    Reply
  6. Dan-Marius

    N-ar fi fost dat afară pentru că e homosexual ci pentru că a încălcat una dintre regulile instituției care a angajat. Și, intimplător, BOR-ul este împotriva homosexualității (cel puțin declarativ).

    Reply
      1. euNuke

        d’aia n’au voie muierile sa fie episcoape in .ro. ca scrie la constitutie ca e interzis. dar deh, iute sarim sa luam apararea unor bajeti cu deranj la popou, ca la femei discriminarea e deja mainstream si acceptabila. hipstareala ideologica.

        si da, ca ateu pot sa’ti zic ca ma doare la basca pe cine tine [bo]boru in sinod. si in grupu’ meu de atei rurali nu am auzit niciunul sa ceara concedierea vreunui pop homalau. dar poate ca in cercurile in care te’nvarti matale or fi altfel de atei.

  7. nwradu

    Biserica cere asta și credincioșii urmează opiniile instituției, nu ateii. Ateilor nu cred că le pasă prea mult. Eu n-am văzut niciunul care să susțină astfel de lucruri, de exemplu.

    Biserica are propriile ei reguli, iar criteriul egalității șanselor nu se aplică acolo. Au niște condiții pentru a fi preot: să fii bărbat, să nu fii homosexual, să ai voce, să fii căsătorit șamd. Așa e organizația.

    Oamenii credincioși susțin aceleași lucruri ca și biserica, că acesta e sistemul.

    Reply
  8. stefan

    3 chestii aș comenta:
    1. da, ai dreptate ca nu-i ok să-i dai afară pentru că au altă orientare sexuală și mi se pare ipocrizie să spui că ești anti-BOR, dar să ai același argumente ca ei, argumente pe care nu le-ai folosi în altă situație.
    2. nu a fost vorba doar de relații homoxesuale (nu în toate cazurile), ci și de relații sexuale cu minori.
    3.la popii de la stat, e ca la medici. nu-l dai afară per se. îi ridici dreptul de liberă practică, în cazul lor pe motivele lor, și apoi îl dai afară că nu mai poate să lucreze. popii, teoretic, fac o facultate și apoi ies popi, pe baza unor reguli și a unei acreditări pe baza unei licențe, după niște reguli ale lor. îți ridică licența, în domeniu ești pa. da, poți să mai faci o dată facultate, să mai dai o licență și ieși popă iar.

    Reply
  9. Bogdan

    Nu din perspectivă atee/nonreligioasă trebuie dați afară, ci din perspectiva propriilor regulamente și canoane. Și din perspectiva credibilității. Nu vorbim de păreri aici, ci de regulamentul de serviciu. Cred că sexul cu clienții la locul de muncă în timpul programului ar fi sancționat de orice firmă. Mai puțin alea de casting pentru filme porno dacă o exista așa ceva la noi.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *